Перейти к содержимому


Фото

Пока никто не отвечал в этой теме...

#1 admin

admin

    Administrator

  • Administrators
  • 1051 сообщений

Отправлено 25 April 2019 - 01:26 PM

 

Балони бувають тороїдальні, циліндричні, внутрішні, зовнішні та для кожного балона існує свій тип мультиклапану. Також кожен із типів балонів буває різних розмірів, і мультиклапан потрібно підбирати під розмір балона. Це необхідно, щоб при експлуатації балон повністю спустошувався, щоб він правильно заправлявся, і щоб правильно відображався рівень газу на кнопці салону авто. Також мультиклапани відрізняються за класом безпеки та конструкції. Отже, на мультиклапані є вхід, під восьму трубку, є вихід, як правило, під шосту трубку, відразу зазначимо, що використовувати потрібно термопластикову трубку, а не мідну, тому що мідна окислюється всередині, забиваючи окислами фільтра і згодом вона втрачає пропускну здатність , унаслідок чого її потрібно міняти. Далі йде вентиль перекриття витратного каналу, а на старих мультиклапанах є вентиль перекриття заправного каналу. Зазначимо, що ці вентилі повинні закручуватися легко вручну, а не плоскогубцями. Оскільки якщо трапиться аварійна ситуація і вам доведеться швидко перекрити балон, то на пошуки плоскогубців часу може не вистачити. Якщо вентиль не вдається закрутити вручну, його необхідно просто замінити.
Тепер про безпеку. У кожному сучасному мультиклапані є клапан, який перекриває витрату газу при надто великому потоці газу у витратному каналі, але це не панацея і ми рекомендуємо ставити мультиклапан з електромагнітним клапаном, який перекриває витратний канал при вимиканні двигуна або при переході на бензин. Це дуже часто рятує в суворих реаліях нашого життя, де часто при заміні фільтрів ставлять не оригінальні ущільнювачі під кришкою рідкого фільтра фази або взагалі не змінюють ущільнювач. Також краще ставити мультиклапан, в якому клапан скидання надлишкового тиску забирає парову фазу газу зверху балона, а не рідку як тут.
Також при виборі мультиклапан слід віддавати перевагу тим, де в комплекті йдуть болти з нержавіючої сталі, особливо це стосується зовнішніх балонів і на зовнішніх балонах краще використовувати датчик рівня газу у вологозахищеному виконанні, без роз'єму, так як роз'єм швидко відгниє. Також на зовнішніх балонах бажано встановлювати пластиковий захист мультиклапану.
Дуже часто клієнт просить зробити, щоб у балон містилося більше газу. Правильно підібраний мультиклапан має обмежити подачу газу при заповненні балона на 80%. 20% залишається на температурне розширення газу і перед тим як розповісти, як цей обмежувач можна вимкнути або змінити, зазначимо, що ми за заводські параметри роботи відсікача і дуже небажано його вимикати, але ви повинні знати, як це роблять ті, хто йде на поводі у клієнта. Найпростіший варіант трохи підігнути поплавець вгору, таким чином шток клапана, що перекриває заправний канал, який упирається в наплив осі кріплення поплавця, закриє клапан трохи пізніше, тим самим збільшивши наповнюваність балона. Але за такого варіанта індикатор рівня газу на кнопці в салоні доведеться налаштовувати індивідуально і стандартні налаштування рівня палива вже не підійдуть. Також можна просвердлити отвір у місці виходу з пластикового корпусу штока клапана, що перекриває заправний канал і просмикнути в цей отвір дріт, таким чином відсікач перестане працювати зовсім, але при такому варіанті налаштування індикатора рівня газу на кнопці в салоні можна залишити стандартні. Тут важливо свердлити отвір на самому краю, тому що якщо просвердлити його ліворуч, є ймовірність повністю затиснути клапан і балон заправлятиметься повільно або зовсім не заправлятиметься.
Невелика інформація про злив газоліну. У 4 поколінні газолін зливати не потрібно, так як його рівень у балоні завжди приблизно однаковий, забір газу мультиклапаном з балона відбувається з нижчої точки і після заправки газолін витрачається першим і всі фракції, що погано випаровуються, затримуються у фільтрі парової фази, для цього він і призначений. У другому поколінні тиск на виході з газового редуктора нижчий і всі рідкі фракції залишаються в редукторі і тому в редукторах 2 покоління такий злив передбачений. Уточнимо ще раз, що це інформація про газолін, а не про смоли та сірку, після яких часто доводиться змінювати ремкомплект редуктора та чистити газові форсунки.
Сподіваємось, що ця інформація була для Вас корисною! Вдалих вам налаштувань!

 


  • JulianSME нравится это



Ответить