Перейти к содержимому


Фото

Пока никто не отвечал в этой теме...

#1 admin

admin

    Administrator

  • Administrators
  • 1050 сообщений

Отправлено 25 April 2019 - 01:32 PM

 

Процедура заміни газових фільтрів досить проста і багато хто з нас бачив, як це робити або змінював фільтр самостійно. Наші майстри часто стикаються з наслідками неправильної заміни газових фільтрів, і ця стаття застереже Вас від частих помилок та їх наслідків.
Отже, у 4 поколінні ГБО є 2 фільтри: рідкої та парової фаз. Перший фільтр знаходиться в редукторі або електромагнітному клапані редуктора і виконує грубу очищення газу на вході в редуктор. Сам елемент, що фільтрує, нічим не примітний, а важливим елементом є гумовий ущільнювач, який необхідно змінювати при кожному знятті кришки фільтра. Цей ущільнювач виконаний із спеціальної фтористої гуми та стійкий до хімічних та фізичних впливів. Основну вартість фільтра рідкої фази формує цей ущільнювач. Тому оригінальні фільтри, в комплекті з якими йде, як правило, два кільця ущільнювачів мають вартість дорожче яких-небудь фільтрів, куплених на ринку або на заправці.
До нас неодноразово привозили автомобілі на евакуаторі, після займання під капотом і завжди винуватцем був цей ущільнювач, як правило, разом з мультиклапаном на балоні без електромагнітного клапана. Тому у своїй роботі ми завжди використовуємо оригінальні комплекти фільтрів рідкої фази та рекомендуємо встановлювати мультиклапан з електромагнітним клапаном.
Важливою процедурою при заміні фільтра рідкої фази є продування магістралі, особливо якщо від балона до редуктора йде мідна трубка. При продуванні ми прибираємо все сміття і оксиди, що скупчилися в газовій магістралі, також по натиску газу при продуванні потрібно переконатися, що магістраль не пошкоджена, ніде не перегнута і її пропускна здатність достатня для правильної роботи газового редуктора.
Далі переходимо до фільтру парової фази. Фільтрів парової фази існує безліч. Фільтри бувають паперові, булпренові, з відстійниками та з ефектом завихрення, і жоден з цих фільтрів, навіть якщо їх поставити три штуки послідовно, не забезпечить 100% захисту від засмічення форсунок. Ми це знаємо не з чуток, тому що у нас є спеціальний стенд для чищення та діагностики газових форсунок, таких як Hana, Barracuda та їм подібних, так от автомобілі, на яких встановлені фільтри з відстійником та ефектом завихрення приїжджають на чищення форсунок майже також часто, як і авто на яких встановлено стандартний фільтр парової фази. Які дійсно слід вживати заходів? Це не заправлятися на безіменних бочках на трасі, не заправлятися газом, якщо нещодавно на цій заправці зливався газовоз та своєчасно змінювати газові фільтри – раз на 10 тис. км.
Отже, пройдемо процедуру заміни газових фільтрів по порядку. Необхідно зняти фільтр парової фази, не перекриваючи кран на мультиклапані балона, подивитися на внутрішню поверхню входу штуцера і виходу фільтра парової фази. Переконатися, що на вихідному штуцері фільтра немає шару сірки та смол, інакше потрібно задуматися про чищення газових форсунок.
Далі необхідно переконатися, що при знятому фільтрі парової фази та відкритому балоні з редуктора не йде газ, таким чином ми перевіряємо справність електроклапанів редуктора та мультиклапану. Далі закручуємо балон, якщо на мультиклапан немає електромагнітного клапана і відкручуємо кришку фільтра рідкої фази, дістаємо фільтруючий елемент і ущільнювачі і на кілька секунд відкриваємо кран на мультиклапані, продуючи магістраль від оксидів і перевіряючи її пропускну здатність. Якщо на автомобілі встановлений мультиклапан з електромагнітним клапаном, необхідно подати +12В від акумулятора на синій провід, що йде до котушки клапана редуктора, таким чином відкриється клапан у мультиклапані, оскільки майже завжди він підключений паралельно з клапаном редуктора, таким чином ми продаємо магістраль. Далі необхідно очистити поверхні прилягання ущільнювача фільтра рідкої фази редуктора, встановити нові ущільнювачі та елемент, що фільтрує. Після цього встановити фільтр парової фази, відкрити балон, переконатися, що немає витоку по кришці фільтра рідкої фази, після чого завести автомобіль і дочекатися, щоб він перейшов на газ. Після переходу на газ автомобіль необхідно заглушити та перевірити всі з'єднання та шланги від редуктора до форсунок на предмет витоку газу. Якщо у вас немає газоаналізатора і ви використовуєте мильний розчин, після перевірки на витік газу мило необхідно змити водою, оскільки воно згодом роз'їсть металеві поверхні та корпус газового редуктора.
Ми постаралися максимально доступно та детально описати процес заміни газових фільтрів на 4 поколінні ГБО, якщо у Вас залишилися будь-які питання, ставте їх на нашому форумі https://gbo-s.ws/forum/. Вдалих вам налаштувань!

 


  • Jacozgug, ZharlesBum и MarcelL это понравилось



Ответить